Z

Åh. Det är ren glädje att titta på en gammal svenskafilm som vi tillverkade en dag i våra unga år... Våra mänskliga pyramider får mig att skratta högt! Helt ensam sitter jag och skrattar högt, har alltid tyckt att det är ganska konstigt. Men så är det nu. Vi är fantastiska, och bloopersarna är obetalbara!

Kan vi inte göra en ny?


[Va meningen att det skulle komma en fin bild här som jag komponerat i paint. Men det verkar inte vilja sig att få ett fotoklipp ur en film. Dagens dumma teknik!]

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha. Den filmen vill jag se! Shit vilka tider det var! Är glass-ätartävlingen med? :)

2009-11-04 @ 20:08:22
Postat av: Lisa

Haha. Ja självklart. Man får spola över alla partier som fortfarande känns för pinsamma, haha. Då är den allt och lite till!

2009-11-05 @ 16:21:02
URL: http://lisasdumblogg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hehe usch ja vissa grejer måste va pinsamma :) Men bloopersarna vill jag ju bara se!

2009-11-05 @ 19:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0