Det är något ganska viktigt på G...eller så är det inte så viktigt. Vette fan!

Nu är jag nervös vill jag lova! Nej, det är inte inför idol som man kanske skulle kunna tro. Idol är ju SÅÅ viktigt. Eller äh, jag ska inte snacka. När man sitter och tittar på idol så blir man ju fängslad. Jag svär och hytter med näven stup i kvarten. Sen när det är över bryr man sig inte ett skvatt. Underligt. Jag menar, jag skiter ju i alla gamla vinnare idag. Kevin Borg finns verkligen inte i min tekopp kan man säga!

Nog svamlat om idol. Jag har viktigare saker som jag BÖR göra (men såklart inte gör). Jag är nervös, osäker, trött och lätt förvirrad. Håll en tumme för mig vettja.


Vore ganska trevligt om klockan kunde vara 17.00 lördagen den 24:e oktober nu... Så får man ställa om klockan och sova en timme till också. YESBOX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0