Klockan är mer än 17.00. Jag överlevde!

Ah. Så har jag gjort mitt första högskoleprov. Ska inte gå in på det så djupt. Helt ok för att vara första gången antar jag. Lite hjärnsläpp bara. Blev lite(extremt tydligen) seg i pallet efter lunchen. Blir nog 1.3 i runda slängar. Det funkar...Nu ska jag bara komma på vad jag ska bli. Den STORA frågan. Innan dess spelar ju faktiskt inte provet nån roll.
Tips nån? Nån? Ingen? NÅN!?

Imorgon blire match, så det får nog bli vila ikväll (ursäkt för att slöa i soffan, kanske läsa bok och se ut som mamma i mina glasögon!)

Adios amigos!



Jag kanske skulle bli handbollsproffs istället? Så dags nu. Man kan se här att jag är av rätta virket. Lättar ca 4,2 cm från marken med min eminenta spänst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0