"Värst va han va len i truten"

Det här är tillflyktsorten när man vill komma undan pluggandet. Jag har ca 60 sidor kvar att plöja innan det är klart inför morgondagen, men det vill sig bara inte. Och börja plugga till tentan finns inte ens på kartan. Men hey, lite sista-minuten-plugg hör inte till ovanligheterna när det gäller mig. Snarare så att det alltid hamnar där. Skit samma!

Besökte en riktigt pratglad tandläkare idag. Minst sagt. Skulle alla slangar, speglar och grejer varit i hans mun skulle han snackat 300 gånger mer än jag i alla fall. Inte en syl i vädret där inte. Sa man plugg så malde han gladeligen på om plugg i 5 minuter utan avbrott. Jag behövde inte ens säga ja, eller nej. Ganska skönt faktiskt. Slippa röra på läpparna och sånt jobbigt!
Som avslut hörde jag honom säga "härligt brrruden" till mig, och "peace out sistah" till tandsköterskan. Skön kille, men nu måste man raka vägen till öronläkaren för att lindra skavsåren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0