What´s the point?

Jaha, så jag stannade alltså hemma ikväll. Dels för att lura mig själv med att säga att jag ska plugga, men också för att spara in på slantarna. Är ju födelsedagskalas imorgon så jag är inte alls tveksam över om jag kommer ta igen mitt glädjebehov. Säkerligen kommer det bli superduper!
Gills det som plugg om böckerna ligger uppslagna på bordet, men jag inte är där? Tycker att det är nära nog, och jag lär mig ungefär lika mycket!

Hur som! Nu ska jag rocka vidare till Qeen och låtsas att jag har dem på singstar och att det är jag som sjunger lite sådär raspigt. För det gör jag ju, nästan. Om man blundar hårt som fan samtidigt som man håller för öronen jävligt aktivt. Kung Lisa! Boppelibopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0