En liten invändning bara.

Har agerat lite konstigt när jag tittat på handbolls-VM. Och det är just när den där nya, Kim Ekdahl du Rietz(jävligt glad över att detta inte är nåt videoinlägg eftersom det är högst omöjligt att uttala hela det namnet. Lyssna bara på Classes olika tolkningar. Ska tilläggas att jag är jävligt glad över att detta inte är ett videoinlägg av många andra anledningar också. Många!). Man sitter där på nålar, han gör mål, man blir överlycklig.. Men sen när det momentet är över och reprisen dyker upp sinar lite av glädjen och man kan inte låta bli att ställa sig samma fråga varje gång. Varför rakar sig inte killen?
   Så jävla purung är han ju inte så att han inte insett att man kanske får raka sig nån gång i livet. Han kanske rent av tror att han ser äldre ut? Men då kan jag ju spräcka hans lilla bubbla på studs och säga att det är nonsens. Det är enbart irriterande att sitta där och undra vafan det är för jävla strån som sticker ut på olika delar av hakan. Har han glömt mat på hakan? Är det dreggel? Tandtråd? Nej, det är för tusan nån form av skäggväxt!
Skärpning!




Nåja, det kan han ju fixa till på nån minut. Arrhenius däremot, ligger lite sämre till. Fan alltså, blir man inte dubbelt så arg när han missar som när nån annan gör det? Enbart på grund av...ja, det behöver jag nog inte ens gå in närmare på.


Kommentarer
Postat av: Freud

Nu uppdateras det dåligt. Vill ha en inlägg om westien eftersom jag såg två idag som var ganska okej

2011-01-26 @ 20:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0