Fint!

Jag har en jävla begåvning alltså. Jag lyckas få feber och bli sjuk de få dagarna jag faktiskt är ledig, då det dessutom är bra väder och festligheter i stan. Det kan man inte kalla annat än jävligt skickligt! Så ikväll var det bara till att stanna hemma, kolla på sommar med Ernst och lägga sig i sängen innan klockan slagit 22. Moget.

Till min stora lycka hittade jag bb-saras blogg(jag har alltså inte helt släppt BB, vilket kan börja kännas lite skadat) och hon och martin är ett par! Mer kära än någonsin! Fyfan va fint. Det var ju allt man någonsin drömt om. Vore för jävla trevligt att hitta en blogg som Peter skriver men det känns inte så troligt. Dyslexi och allt.

Nu kan man snart lägga den historien bakom sig i alla fall, med raden; och så levde de lyckliga i alla sina dar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0