efterkrigstid!

Jag dog alltså inte efter tentan, jag njöt bara av den totala känslan av frihet. Men den är över nu så ingen behöver oroa sig.

En annan grej, med risk för att det här blir nån sorts kattblogg så måste jag bara klämma in en grej till. Känns något galet då jag minst sagt har svårt för katter, MEN jag diggar ju grejer som är roliga! På den här adressen http://bilderpakatter.blogg.se/ kan man få en ny bild på en katt varje dag i sin blogg! Wow! Det är ett skolprojekt han gör.
Hade det varit hundar på bilderna hade jag studsat upp och ner. Men katter, nja, det är sånt jag är glad över att inte se varje dag.

Hur som helst så kan man ju hoppas att mina i snitt 2 läsare om dagen tar till sig det här nu! Nu fixar ni(du fröjdman) kattbilderna!

Kommentarer
Postat av: Fröjd

haha om jag hade haft bloggen kvar hade jag ställt upp dirr. För övrigt är din blogg fantastisk!

2011-03-28 @ 23:50:57
Postat av: Lisa

Haha, pressen ligger och trycker över bröstet när jag vet att min läsarskara sitter och väntar på nya äventyr.. typ :P

2011-04-05 @ 18:58:37
URL: http://lisasdumblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0