Ett trist jävla inlägg bara. Orka klaga, pissmyra.

Känslan av att ta kväll efter 12 timmars plugg är...Grym! Fast paniken är ungefär lika stor när man inser att man har en hel del dödstrista timmar kvar innan man lärt sig nåt, men det skiter jag såklart i ikväll!
Slår på tv:n. Körslaget. Sneglar tillbaka på boken om kommunernas styrning och blir lite smått sugen igen...
Jag kan redan känna den äckliga glädjen som kommer spridas i min kropp vid 18-tiden på onsdag. Dåru, blire andra lite tokigare bullar!


Nej, den här helgen går inte under några omständigheter till historien som en rolig helg. Den absoluta topphändelsen under min helg hittills är mitt uppvaknande imorse av att grannen tydligen lyckats med en hemmamatch. Grattis. Kul att höra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0