Greetings from Flogis!

Det är lite konstigt att plötsligt sitta i ett höghus på tredje våningen i en ny stad.  Jag vet inte ens vad som finns bakom nästa husknut. Jag antar att våren kommer göra mig så pass intresserad att jag tar mig ut på upptäcksfärd. Tills dess sitter jag mest här, i hus nr 11, blickar ut mot en parkering och mot hus nr 10.
   Jag vet inte om det känns ensamt, tråkigt, eller superkul och spännande. Tror alla känslor liksom bråkar om vilken som ska få störst plats, men alla krockar någonstans i mitten och kvar är bara en smet av allt.
   Jag är inte så kräsen, vill bara ha en plats där man kan vara för sig själv, men det är konstigt att inte ha någon att smita över till OM man skulle känna för det. Men snart har man det också. Jag kan pusta ut. Jag är här nu. I  stan där jag sagt att jag ska bo och plugga.
Den från början luddiga planen börjar få skarpa konturer, och på mitt nya Ica säljer de ut Nogger mint för 5 spänn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0