Saker man gått miste om utan facebook

Jag har en gammal vän på facebook. En gammal vän som la upp den tammefan roligaste statusuppdateringen jag någonsin skådat. Jag vet att detta kanske är grymt och elakt, men det kunde bara inte lämnas ogjort, och eftersom jag med 99,99% säkerhet kan säga att personen aldrig kommer läsa vad jag har skrivit så känns det lite mindre fruktansvärt. Nåväl:

"Nu har jag fått veta att Bianca har en fettdepå på magen, vilket är vanligt vid kastrering så nu kan folk sluta kommentera hennes vikt för hon är normalviktig."

Utan någon utomstående reaktion kommer en kommentar till statusuppdateringen av uppdateraren själv:

"Det är tabu att kommentera en människas vikt så därför ska man inte göra de med en katta heller, om det inte ser ut som om katten ska spricka."


Det är något så självklart tragikomiskt i inlägget att jag känner att kommentarer kommer bli så sjukt överflödiga. Fan va jag vill skrikskratta varje gång jag läser, det måste bara få komma ut ur systeme!

Så. Galet. Bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0