this is it!

Det här med att flytta alltså. Helt onödigt. Soffan går inte in heller, så får inleda operation "pressa in soffjäveln" på söndag. Kommer bli ytterst intressant. Blir också roligt att se hur jag faktiskt ska kunna röra mig i min nya lägenhet när jag har pulat in allt. Nåja, är man hungrig är det bara att sätta sig på sängkanten och laga till nåt. Så ska det vara. Allt ska kunna skötas från sängen.

Kanske dags att åka och kirra flyttkartonger som jag skulle göra för X antal dagar sen. Sen är det bara att börja stöka runt i hemmet. Har iaf lyckats packa ner mina väskor, i lite större väskor. Bra tycker jag. Efter den kraftansträngningen var det givetvis tid för paus. Man ska inte slita ut sig på gamla dar!



Av någon anledning är det roligare att pilla med min nya iphone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0